توضیحات یک کارشناس صنعت هوایی درباره نکات کلیدی سقوط بالگرد رئیس جمهور طرح «صیانت» منتفی شد؟ چگونه از حمله میگرنی قبل از وقوع آن جلوگیری کنیم؟ راننده ضارب در شهریار دستگیر شد + فیلم گروگانگیری به علت پشیمانی از معامله! گام‌های مهم دولت سیزدهم برای کاهش آلایندگی در شهرها پلیس کدام خودروها را توقیف می‌کند؟ هشدار کاهش سن ابتلا به آلزایمر تا دهه ۴۰ زندگی | چند توصیه کاربردی برای جلوگیری از زوال عقل دانش آموزان بخوانند| ۱۹ توصیه مهم برای امتحانات نهایی اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی مشهدی جان ۶ نفر را نجات داد (۴ خرداد ۱۴۰۳) هزینه هزار میلیاردی برای خریداری دستگاه و تجهیزات پژوهشگاه جامع علوم پزشکی در مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌ها تا اوایل هفته آینده رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: ۱۸۶ پروژه نیمه تمام داریم که تا پایان سال تکمیل خواهد شد وزیر بهداشت: پژوهشگاه شهید رئیسی است همانند یک دانشگاه عمل می‌کند افتتاح پژوهشگاه شهید رئیسی و مجتمع آموزشی شهید خوارزمی در مشهد با حضور وزیر بهداشت+ فیلم هشدار ناپایداری جوی در ۹ استان کشور (۴ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۲۷۰۰ عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در بازار تهران ماجرای توقف یک حکم اعدام توسط شهید رئیسی و توبیخ قاضی چه بود؟ تفاوت انتقال مال غیر با کلاهبرداری ایران با جرم زدایی از مواد مخدر مخالفت کرد
سرخط خبرها

وقوع زلزله ۴.۳ ریشتری در استان چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر: ۱۰۱۰۳۳
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
وقوع زلزله ۴.۳ ریشتری در استان چهارمحال و بختیاری
زلزله ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر چهارمحال و بختیاری - حوالی دشتک را لرزاند.

به گزارش شهرآرانیوز، دقایقی قبل زلزله‌ای با قدرت ۴.۳ در مقیاس ریشتر منطقه دشتک در استان چهارمحال و بختیاری را به لرزه درآورد.

این زمینه لرزه که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین بود در شهر‌های اطراف بخصوص مرکز استان شهرکرد نیز کاملا احساس شده است.

براساس گزارش‌های اولیه اکیپ‌های امداد و نجات از همان لحظات اولیه این حادثه به منطقه اعزام شده‌اند تا با بررسی خسارت‌های احتمالی گزارش‌های تکمیلی را به ستاد بحران استان اعلام کنند.

گزارش مقدماتی زمین‌لرزه

بزرگی: ۴.۳
محل وقوع: استان چهارمحال و بختیاری - حوالی دشتک
تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: ۱۴۰۰/۱۲/۱۳، ۲۱:۲۵:۳۷
طول جغرافیایی: ۵۰.۴۱
عرض جغرافیایی: ۳۲.۱۲
عمق زمین‌لرزه: ۱۰ کیلومتر

نزدیک‌ترین شهرها:
۶ کیلومتری دشتک (چهارمحال وبختیاری)
۲۰ کیلومتری فارسان (چهارمحال وبختیاری)
۲۱ کیلومتری فیل آباد (چهارمحال وبختیاری)

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->